Jei daug laiko praleidžiate dirbdami kompiuteriu, neabejotinai kenčia kaklas, stuburas, trumpėja krūtinės ląstos raumenys ir pan. Dėl to daug biurų darbuotojų skundžiasi, jog jaučiasi tarsi surakinti, kenčia kaklo, nugaros, galvos skausmus. Šią problemą puikiai gali padėti spręsti reguliariai atliekamos jogos asanos. Šiuo atveju ypač rekomenduotina „Žuvies“ asana (Matsyasana).

Pasak garsaus vedų žinovo Olego Torsunovo, kelnėms tenka nemaža dalis kaltės dėl to, kad moterys jaučiasi pavargusios, praradusios gyvenimo džiaugsmą.

Joga ir ajurveda

Vienas geriausių vaistų nuo streso - sąmoningas gebėjimas atsipalaiduoti. Šiuo atvejų puikiai pravers jogos praktikos: meditacija, joga Nidra, kvėpavimo pratimai, taip pat asanos. Šįkart norime pristatyti keturias, kurios ypač tiks po sunkios darbo dienos.

Mitybos scenarijų yra įvairių, žmonės ir jų poreikiai skirtingi, todėl sveikiausias gyvenimas laukia tų, kurie atras mitybą, labiausiai tinkamą prigimčiai. Ajurvedoje tai vadinama mityba pagal došas vatą, pitą, kaphą.

Pagal ajurvedą moliūgas yra satvinis (dorovės gunos) maistas. Jis ramina protą, nuskaidrina mintis, teikia vidinio džiaugsmo. Troškintas su ghi sviestu bei prieskoniais padeda subalansuoti rudenį įsivyravusią Vata došą, dėl kurios dominavimo dažniau varva nosis, sunkiau virškina skrandis ir pan. Taigi moliūgų sriuba arba štai toks kokosinis karis - rudeniui tiesiog tobulas patiekalas.