Praktikuojame

Kaip mąstome, taip atrodome

Nuotrauka: © pixabay

Nustokite save kritikuoti

 Psichologai pastebi, kad tie, kurie yra nepatenkinti savo svoriu, dažnai linkę save sumenkinti, vertinti pernelyg kritiškai. Jiems atrodo, kad yra negražūs, prastesni už kitus (lieknuosius) ir todėl jaučiasi neverti gero darbo, gražių drabužių, sėkmingo gyvenimo ir pan. Pozityvaus mąstymo technikos kūrėja Louise Hay tokiems žmonėms pataria štai ką: „Kad situacija pasikeistų, tereikia išmokti stebėti mintijimo procesą ir pradėti gaudyti tokias neigiamas kritiškas mintis, vos tik jos kyla. Kai tik pajusite, kad į galvą įsmelkė bloga mintis, užfiksuokite ją ir raskite pozityvų atitikmenį.

Tinkamos afirmacijos:

·        „Myliu ir vertinu save.“

·        „Esu vertas visa ko geriausio.“

 

 

Ieškokite savo išvaizdoje ne trūkumų, o privalumų

Ką gi daro daugelis savo kūnu nepatenkintų žmonių, atsidūrę prieš veidrodį?  Žvelgia į save „pro didinamąjį stiklą“ ir mato tik šimtus trūkumų ir nė vieno privalumo. Tiesą sakant, jie net nesusimąsto, kad gali turėti privalumų. O juk jų neabejotinai turime kiekvienas. Jei atidžiai į save pažiūrėsite, tikrai rasite kažką gražaus, patrauklaus. Tiesiog reikėtų pagalvoti, kodėl savęs taip nemylite ir nevertinate. Galbūt dėl vaikystėje įgytų kompleksų ar visuomenės peršamo standartinio grožio kulto? Galimas daiktas, kad augantis svoris tėra atsakas į didėjantį nepasitenkinimu savimi dvelkiančių minčių kiekį.

Tinkamos afirmacijos:

·        Priimu save tokį, koks esu.

·        Myliu ir gerbiu savo kūną.

P. S. Čia pateiktos afirmacijos tėra pavyzdinės. Daug veiksmingiau, susikurti savas, atitinkančias konkrečias jūsų vidines būsenas. Iš pradžių jų kartojimas galbūt pasirodys lyg juokingas vaikiškas žaidimas. Bet šis metodas iš tiesų veikia. Tereikia kasdien nuoširdžiai kartoti pozityvius teiginius ir iš pradžių atrodę abstraktūs, ilgainiui jie ims realiai veikti jūsų mintis. Na, o mintys kaip žinia, formuoja materiją.  

Patiko straipsnis? Pasidalinkite: